avatar Ten blog rowerowy prowadzi beduks z miasteczka Tczew. Mam przejechane 72436.86 kilometrów w tym 1981.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.32 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. baton rowerowy bikestats.pl
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl Free counters!

Wykres roczny blog rowerowy beduks.bikestats.pl

Green Velo 3 podejście dzień 4

Wtorek, 26 czerwca 2018 · dodano: 08.09.2018 | Komentarze 0

Dzień z piękną pogodą. W Kleszczelach w miejskim domu kultury musiałem popracować w necie bo sprawy obozowe goniły. Następnie do miejscowości Nurzec Stacja przez przygraniczną Czeremchę, gdzie na centralnym placu było fajne miejsce na wypoczynek i przy tym zelektryfikowane.Hitem dnia była oczywiście Góra Grabarka święte miejsce wschodniego obrządku. Dalej do Mielnika i tam Bug oddziela Podlasie od Lubelszczyzny prom już nie pracował a, w Niemirowie zamknięty na amen bo za niski stan wody . CO BYŁO ROBIć JAK NIE ZANOCOWAĆ.

Ciekawostka W 2013 r w długi 9 dniowy weekend majowy wraz z moją córką Elizą na zlecenie Fundacji Batorego dokonaliśmy waloryzacji jednej z wersji przyszłego Green Velo, start z Niemirowa koniec przy klasztorze Wigry koło Augustowa łącznie 600 km tras. Jak miło być ojcem chrzestnym takiego szlaku.

A to już Kleszczele
blok czekoladowy jeszcze z Białegostoku
blok czekoladowy jeszcze z Białegostoku © beduks
w 2014 w maju nieopodal zaczynałem rajd z Elizą zakończony w Wigrach
w 2013 w maju nieopodal w Niemirowie zaczynałem rajd z Elizą zakończony w Wigrach © beduks
5 lat wcześniej waloryzacja jeszcze nie istniejącego Green Velo maj 2013
5 lat wcześniej waloryzacja jeszcze nie istniejącego Green Velo maj 2013 © beduks

Kościół na Grabarce
Kościół na Grabarce © beduks
Grabarka z szerszej perspektywy
Grabarka z szerszej perspektywy © beduks