avatar Ten blog rowerowy prowadzi beduks z miasteczka Tczew. Mam przejechane 72436.86 kilometrów w tym 1981.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.32 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. baton rowerowy bikestats.pl
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl Free counters!

Wykres roczny blog rowerowy beduks.bikestats.pl

Rugia 2015

Rugia dzień 3.

Niedziela, 7 czerwca 2015 · dodano: 15.06.2015 | Komentarze 0

Brzegiem Bałtyku ruszyliśmy w 3 Andrzej, Wojtek i ja naa ostatni etap po Rugii. Przepłynęliśmy cieśninę promem. I udaliśmy się w Kierunku Straslund. Most od strony wyspy i panorama miasta robią duże wrażenie. W pewnej miejscowości zauważyłem strusie usiłując zrobić im fotkę dotknąłem oburącz ogrodzenia które było pod napięciem , bardzo niemiła przygoda. W Straslund długo szukaliśmy spożywczaka, Niemcy słabo handlują w niedziele. Po spotkaniu grupy ruszyliśmy autem do Tczewa do którego Wojciech dowiózł nas tuż po 2.00 wyprawa piękna i niezapomniana.
więcej fotek z Rugii
Było ich 3 w każdym
Było ich 3 w każdym © beduks
Na promie
Na promie © beduks
Sympatyczna a nawet symfoniczna wyprawa
Sympatyczna a nawet symfoniczna wyprawa © beduks
Most na Rugię
Most na Rugię © beduks
Nasza Rugia
Nasza Rugia © beduks

Rugia dzień 2

Sobota, 6 czerwca 2015 · dodano: 12.06.2015 | Komentarze 0

Po małym śniadanku opuścilismy hotel. Pojechaliśmy w 3 Andrzej, Wojtek i ja do Sasnitz. w Centrum spotkaliśmy grupę rowerzystów z Polski która oczekiwała na prom na Bornholm. Wjechaliśmy windą na hotelowy taras skąd rozpościerał się super widok na morze i miasto. Następnie ruszyliśmy do najmniejszego parku narodowego Niemiec Jasmund.

Park Narodowy Jasmund — fascynujące wybrzeże kredowe

W leżącym na północnym wschodzie Niemiec Parku Narodowym Jasmund można podziwiać unikalne piękno krajobrazu kredowego z licznymi trzęsawiskami, mokradłami i murawami kserotermicznymi.
  Park Narodowy Jasmund leży w północno-wschodniej części Niemiec, w kraju związkowym Meklemburgia-Pomorze Przednie. Najbardziej znanym miejscem parku są słynne na świecie skały kredowe wokół Königsstuhl, uwiecznione na obrazach sławnego malarza Caspara Davida Friedricha. Do parku należą również lasy bukowe porastające od XIII wieku polodowcowy płaskowyż Stubnitz, zbudowany głównie z kredy.
Ciągnące się przez 10 km wybrzeże kredowe, którego wysokość sięga miejscami 117 m, zachwyca aktywnymi i nieaktywnymi klifami, doskonale obrazując dynamikę aktywnego wybrzeża klifowego — typową cechę tego regionu. Uważny miłośnik plażowych wędrówek znajdzie tu nie tylko białą kredę, ale także osady i skamieniałości z epoki lodowcowej.

Mnie osobiście podobała się bukowa puszcza przecinana promieniami słońca. Po malutkich zakupach i regionalne fisch bule dojechaliśmy do hoteli ku w miejscowości Breege. Zostawiliśmy sakwy i ruszyliśmy na przepiękny Arcona Cup. Latarnie dzika przyroda dla mnie nr 1 na wyspie z tego co widziałem. Dzień miły, piękny słoneczny.

RESZTA FOTEK Z WYJAZDU

Mały porcik nieopodal Arcona Cup © beduks

Rugia dzień 1

Piątek, 5 czerwca 2015 · dodano: 11.06.2015 | Komentarze 4

Wcześnie rano zapakowaliśmy manatki i ruszyliśmy do Straslund. Tam na bicykle i na trasę. Rower miałem solidnie obładowany. Po zwiedzeniu miasta, obok najdłuższego mostu w Niemczech wjechaliśmy na Rugię. Po kilku kilometrach stwierdziłem, ze jazda większą grupą to nie dla mnie odłączyłem się na trasę alternatywną. Wojtek był czujny jak ważka i załapał się ze mną. Pięknymi trasami ruszyliśmy w kierunku wschodnim wyspy. Dużo zieleni porażająca czystość , dużo ścieżek rowerowych to pierwsze wrażenia. Udało się do trzeć na sam cypelek w Thiessow. Wzdłuż wybrzeża do Selinn, gdzie znajduje się symbol wyspy molo. Obiekt widziany z wysokiej skarpy jest ładniejszy niż na widokówkach, trochę taki nierealny. Dalej wzdłuż wybrzeża pojechaliśmy do Hotelu znajdującego się tuż przed Sasnitz. Dotarliśmy przed 20.00.Bardzo pogodny choć chłodny dzień. Jazda z sakwami to już inna bajka stąd kaemy wlokły się dosyć znacząco.

Wszystkie fotki wyprawy na Rugię
Trasa pierwszego dnia © beduks

Po Szczecinie.

Czwartek, 4 czerwca 2015 · dodano: 09.06.2015 | Komentarze 2

Po odebraniu śpiocha z Subków ruszyliśmy na trasę do Szczecina. Po zakwaterowaniu w schludnym schronisku Cuma spotkaliśmy się z miejscową rowerzystką Małgorzatą. Przeciągnęła nas po pięknym parku Arkońskim, dookoła jeziora i po centrum Szczecina. Wjechaliśmy windą na wieżę kościoła skąd wspaniale widać było miasto. Bardzo sympatyczna wycieczka. Dzięki wszystkim.
wszystkie fotki z wyprawy na Rugię