avatar Ten blog rowerowy prowadzi beduks z miasteczka Tczew. Mam przejechane 72436.86 kilometrów w tym 1981.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.32 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. baton rowerowy bikestats.pl
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl Free counters!

Wykres roczny blog rowerowy beduks.bikestats.pl

Biał. I Litwa

Majówka na Białorusi i Litwie dzień 6

Niedziela, 5 maja 2019 · dodano: 24.09.2019 | Komentarze 0

Po fajnym noclegu na WS RUSZYLIŚMY W KIERUNKU KOWNA POGODA NIE SPRZYJAŁA BYŁO CORAZ ZIMNIEJ. Zgubiliśmy się z Wojtkiem w lesie ,ale dzięki szczekającym psom znalezliśmy sie niebawem. Temperatura nadal spadała i zaczął siąpić deszcz. Przed Kownem czułem się mocno zaziębiomy i wpadliśmy do pierwszego McD NA HERBATę. Krótkie zwiedzanie miasta i jazda międzynarodowym regio do Sokółki po auto w domu byłem po 4.00 a rano kieracik praca. Wyprawa bardzo udana jak zawsze z VS.

nasz hot WS w ŻYŻOMORY

Sobota, 4 maja 2019 · dodano: 16.06.2019 | Komentarze 0

Majówka na Białorusi i Litwie dzień 4

Piątek, 3 maja 2019 · dodano: 30.09.2019 | Komentarze 0

Ruszyliśmy z Druskiennik temperatura zaczynała spadać drastycznie do kilku stopni. Zaczęło podać i to śnieg z deszczem. Podjechaliśmy pociągiem do Starych Trok. Tam wróciła pogoda choć chłodno. Zamek pienie położony. Kultura kierowców niska , prawie mnie skasowała ciężarówka. W Wilnie tabuny polaków 3 maja baza noclegowa zajęta. Decyzja śpimy pod namiotem w parku , było spoko i rzeżko ciut na minusie. Wilno na rowerze wieczorowa pora niezapomniane, generalnie fantastico.

Pod Druskiennikami sporo rzeżb
Pod Druskiennikami sporo rzeżb © beduks
pada a nawet leje
pada a nawet leje © beduks
śnieg z deszczem czemu w maju
śnieg z deszczem czemu w maju © beduks
są i Troki
Troki pocztówkowo
Troki pocztówkowo © beduks
jak ja lubię te tablice
jak ja lubię te tablice © beduks
słynna telewizyjna
słynna telewizyjna © beduks
a spać nie ma gdzie.... to może w parku?
a spać nie ma gdzie.... to może w parku? © beduks
po 1, 5 obrocie spanie w parku 1 opcją
budynki super oświetlone © beduks

Majówka na Białorusi i Litwie dzień 3

Czwartek, 2 maja 2019 · dodano: 26.09.2019 | Komentarze 0

Drugi dzień to zwiedzanie miasta  grupie rowerzystów z Białorusi , Kaliningradu , Olsztyna i ziomków w tym Johnego Graszka z Tczewa. Póżniej wspaniałą ścieżka wzdłuż kanału augustowskiego na nocleg do Tartaku niedaleko granicy z Polska. W GRODNIE ZOBACZYLIśMY relikt przeszłości pochód 1 majowy.

w Grodnie 1 maja
straż pożarna © beduks

Majówka na Białorusi i Litwie dzień 2

Środa, 1 maja 2019 · dodano: 16.05.2019 | Komentarze 0

Po śniadaniu Andriej zabrał nas do miasta na zwiedzanie , pokazał kilka ciekawostek i znaków polskości w Grodnie. Grodno miasto królewskie mima pałac po ostatnim królu Polski Poniatowskim. Pojechaliśmy na naczelny bardzo ładny jak to w sojuzach wakzał. Tam spotkaliśmy Johnego Graszka i ekipę z KASZUB. WSPÓLNIE DALEJ ZWIEDZALIŚMY MIASTO . BYŁ 1 MAJ I POCHÓD I PRAZDNIK. Grodno jest bardzo ładnie położone nad jarem Niemna. Po zakupach odwieżliśmy polska ekipę , i ze spora grupa z Kaliningradu i Grodna pojechaliśmy brzegiem Niemna następnie pięknym szlakiem doskonale oznaczonym i wyposażonym turystycznie wzdłuż kanału Augustowskiego. Na nocleg dostaliśmy się do miejscowości Tartak blisko polskiej granicy. Postawiliśmy namioty jednak wieczorem było blisko zera i spaliśmy w bardzo fajnej świetlicy za jedyne 17 pln. Wszystkie foty w poprzedniej relacji.

w ogródku u Andrieja
zamek Grodno
zamek Grodno © beduks
Kategoria Biał. I Litwa

Majówka na Białorusi i Litwie. Dzień 1.

Wtorek, 30 kwietnia 2019 · dodano: 09.05.2019 | Komentarze 0

Ten pomysł był w moim portfelu pomysłów już od bardzo dawna i doczekał się realizacji. Ponownie,  z mniej dyspozycyjnym ostatnio championem BB Tour VS.
Dosyć skomplikowana logistycznie przygoda wschodnia zakończyła się pełnym sukcesem.
Ale od początku, najwięcej problemów było z zakupem przez net biletu z rowerem na szynobus z Kowna do Sokółki. Musiałem zakupić na stronie litewskich kolei bo na polskich słabo a infolinia dawała sprzeczne informacje. Po pracy we wtorek ruszyliśmy do Sokółki, gdzie zostawiliśmy auto u znajomej znajomej notabene ludzie wschodniej polski są nieprawdopodobnie życzliwi i szczerzy w tej życzliwości.
Bardzo szybko pokonaliśmy 17 km do granicy, tam w miarę szybko udało sie ja przekroczyć na voucherze made in Grodno.
Ukradli jedna godzinę i było po 23.00. 10 km dalej w Korobyszczach zgodnie z umową czekał Andriej z WS. Ruszyliśmy nocą w dosyć długą drogę przez nocne Grodno. Trasa nie była łatwa bo w mieście nie wolno jeżdzić rowerem po ulicy. Po pokonaniu kilkuset wysokich krawężników dotarliśmy do ładnego domu Andrieja , gdzie jego żona czekała z kolacją, było po 1.00. Dostaliśmy lalki od pani domu która wykonuje je samodzielnie, nazywają się krupniczki i przynoszą szczęście i dobrobyt. Trochę rozmów i poszliśmy spać. Każdy do swojej sypialni, po prostu komfortowo.

Prawie wszystkie foty z tego niezapomnianego wyjazdu

P.S Postawę Andrieja, który w chłodna noc wyjechał po nas i pokonał ponad 50 km i sporo czasu na nas czekał pozostawiam bez komentarza.