avatar Ten blog rowerowy prowadzi beduks z miasteczka Tczew. Mam przejechane 72436.86 kilometrów w tym 1981.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.32 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. baton rowerowy bikestats.pl
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl Free counters!

Wykres roczny blog rowerowy beduks.bikestats.pl

Blue Velo dzień 3

Piątek, 1 listopada 2019 · dodano: 26.11.2019 | Komentarze 0

Poranek przywitał mnie mrozikiem wszystko posiwiało było np. Rzeżko. Lasami do Siekierek na słynny mosthttp://www.naszewycieczki.pl/kraje-sasiedzkie/64-niemcy-ciekawe-miejsca/404-most-kolejowy-bienenwerder-siekierkiktóry był kolejowy, a będzie rowerowy. https://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,24397106,jest-dlugo-oczekiwana-umowa-w-sprawie-mostu-w-siekierkach-mozna.html

Zobaczyłem też nieopodal wielki cmentarz 1 Armii WP która forsowała Odrę w 1945 roku.https://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/56,34939,21667049,cmentarz-siekierki,,5.html

Zwiedziłem bunkier dowódcy armii. W miejscowości Gozdowice jest jedyny prom na Odrze niestety dzień wcześniej go zamknęli i do Niemiec nie wjechałem. Powiatową drogą do Mieszkowic w których nawet herbaty nie wypiłem bo wszystko zamknięte. Polami i lasami pojechałem do Myśliborza po małym posiłku o zmroku na kwaterę do Barlinka. Dzień dosyć chłodny słoneczny , wiało i ok 0 stopni.

rano mrożnie
rano mrożnie © beduks
posiwiało pobielało
posiwiało pobielało © beduks
w lesie jeszcze pięknie i zawsze pięknie
w lesie jeszcze pięknie i zawsze pięknie © beduks
info o moście
most w Siekierkach
most w Siekierkach © beduks
ten czołg mam moc
ten czołg mam moc © beduks