avatar Ten blog rowerowy prowadzi beduks z miasteczka Tczew. Mam przejechane 72436.86 kilometrów w tym 1981.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.32 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. baton rowerowy bikestats.pl
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl Free counters!

Wykres roczny blog rowerowy beduks.bikestats.pl

Green Velo 3 podejście dzień 6

Czwartek, 28 czerwca 2018 · dodano: 08.09.2018 | Komentarze 0

Już rano wiedziałem, ze jest żle a nawet bardzo. Noga jak bania i ból spory. Lód już nie pomagał było za póżno. Kupiłem jajka zrobiłem pyszna jajecznicę i postanowiłem zostać dzień na bazie z nikłą nadziejĄ na cudowne uzdrowienie. Popołudniu pojechałem do Sławatycz gdzie ze strażakami obejrzałem tragikomiczny mecz Polska Japonia na MŚ.

ciekawostka przyrodnicza
ciekawostka przyrodnicza © beduks
u strażaków
u strażaków © beduks
polecam na trasie tanio i super
polecam na trasie tanio i super © beduks
już za póżno na lód
już za póżno na lód © beduks