avatar Ten blog rowerowy prowadzi beduks z miasteczka Tczew. Mam przejechane 72436.86 kilometrów w tym 1981.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.32 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. baton rowerowy bikestats.pl
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl Free counters!

Wykres roczny blog rowerowy beduks.bikestats.pl

Green Velo 3 podejście dzień 7

Piątek, 29 czerwca 2018 · dodano: 08.09.2018 | Komentarze 0

No cóż żal z nogą żle, trzeba wracać . W perspektywie trudny wyjazd do Rumunii trzeba się wyleczyć w sensowny sposób w tym schronisku cudów nie zdziałam. Droga do domu długa i namiętna , rowerem 35 do Chotyłowa, regio do Łukowa, gdzie zwiedziłem miasto i kupiłem pyszne wędliny w firmowym sklepie. Warszawa wschodnia i dramat z pakowaniem roweru do pociągu ( miejsce wykupione , miejsca nie było) no i wreszcie Tczew. Reasumując zakochałem się Green Velo szkoda, że bez wzajemności, pomimo skróconej trasy było pięknie i okazało się, że Polska ma tak wiele do zaoferowania, a szczególnie jeszcze ciut dzika ściana wschodnia.

żal bo to już koniec przygody z Green Velo
żal bo to już koniec przygody z Green Velo © beduks
tyle w 3 podejściu
tyle w 3 podejściu © beduks
kościół w Sławatyczach
kościół w Tucznej © beduks

tak z Warszawy i jeszcze mogę mówić o szczęściu
tak z Warszawy i jeszcze mogę mówić o szczęściu © beduks